tirsdag 19. mars 2013

Silketrykk


Her er noen silketrykk jeg har laget, men før jeg kunne trykk, måtte jeg gjøre litt forarbeid  Da skrev jeg ut et svart hvitt bilde på et transparent ark. Deretter tok jeg fotoemulsjon på en silketrykk ramme som hadde en nylonnetting i. Da dette hadde tørket kunne jeg trykke trykket under et UV- lys. Nå kunne jeg trykk!


Dette er det første trykket mitt. Det ble litt mislykket, fordi det var gammel fotoemulsjon på rammen min og det kom til syne i trykket. 


Dette er det andre trykket mitt, der vi skulle bruke farger og trykke trykket to ganger på arket på en valgfri måte.


Dette er det tredje trykket mitt, der vi skulle trykke vårt eget trykk og et fellestrykk, som vi i klassen har laget i grupper, og plassere det sånn som vi ville. 


Det siste trykket skulle vi bare ha fri fantasi, hvor vi kunne bruke eget trykk, fellesramme og male på om mann ville. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar